وبلاگ

تمرین روزانه برای تجلی فراوانی

تمرین روزانه برای تجلی فراوانی

هیچ چیزی در دنیا قطعی و مشخص نیست ولی قابلیت شما برای تنظیم و تجلی اهداف قوی تر از همیشه است. امروز با تمرین روزانه تجلی فراوانی و ثروت که با استفاده از اسکراب حذف کننده موانع و روغن آهنربای پول (و همینطور شمع کریستالی فراوانی) انجام می شود آشنا می شویم.

شاید بخواهید ثروت جذب کنید شاید هم مایل هستید که بطور کلی وضعیت ذهنی خود را گسترده تر کنید، در هر حال این تمرین از هدف شما حمایت می کند تا در همان وضعیت فراوانی دلخواه خود زندگی کنید.

مواردی که در این تمرین نیاز دارید:

1 اسکراب کریستالی حذف کننده انرژی های منفی
1 روغن کریستالی آهنربای پول
1 شمع کریستالی فراوانی
اختیاری: سنگ ها یا جواهرات ثروت و فراوانی موردعلاقه تان

مرحله 1: حذف موانع و انرژی های گیر افتاده

اولین قدم برای تجلی ثروت اعتقاد به این است که شما واقعاً شایستگی آن را دارید. برای اینکه خودتان را بطور کامل برای موفقیت و کامیابی گشوده کنید خیلی مهم است که تمام انرژی های گیر افتاده در محوطه انرژی تان یا باورهای محدودکننده در ذهن خود را که شما را از پتانسیل واقعی تان دور می کنند، پاکسازی کنید. این اسکراب بدن که از می توانید با استفاده از کریستال های لاجورد و کوارتز دودی، نمک سیاه یا هیمالیا ، عصاره های روغنی مثل اسطوخودوس بسازید تا به شما در از بین بردن همه باورهای محدودکننده و انسدادهای انرژیکی کمک کند تا بتوانید به همه آن چیزهایی که لیاقتش را دارید برسید.

نحوه استفاده: از سر تا پای خود را با اسکراب مالش دهید. همانطور که هر بخش از بدن خود را مالش می دهید از مرکز بدن خود پنج مرتبه اسکراب کنید چرا که عدد 5 نماد وضعیت تغییر است.

پاکسازی با اسکراب طبیعی

مرحله 2: آهنربای پول باشید

پس از حذف کردن باورها و رفتارهایی که دیگر به دردتان نمی خورند، زمان آن فرا می رسد که خودتان را با انرژی مثبت پر کنید تا سرمایه را به سمت خود جاری سازید. این روغن که کریستال های تزریق شده دارد، می تواند به منظور روغن مالی کردن خودتان با انرژی غنی کریستال های سیترین و پیریت (بعلاوه روغن های دارچین و نعنا) استفاده شود تا به شما اطمینان دهد که خودتان را به آهنربای سرمایه و ثروت تبدیل کرده اید.

نحوه استفاده: روغن آهنربای پول را بردارید و روی مچ دستان خود، پشت زانوی ها، روی قلب و پشت گردن خود بمالید تا کل وجودیت خودتان را با انرژی سرمایه سرشار کنید. همچنین می توانید آن را روی سنگ ها و جواهرات موردعلاقه خود (قبل از پوشیدن شان) بزنید تا انرژی آنها را تقویت کند.

روغن آهنربای پول

مرحله 3: فراوانی را به فضای خود بیاورید

حالا که انرژی خودتان برای اهداف ثروت بهینه شده اند، موقع آن است که به محیط خود تمرکز کنید. شمع کریستالی فراوانی کریستال سه تاییِ سیترین، آونتورین و پیریت را داراست که منزل شما را با انرژی ثروت و مثبت نگری پر می کنند تا کمک کنند که در وضعیت فراوانی زندگی کنید.

نحوه استفاده: هدف، آرزو یا دعای خود را در رابطه با ثروت روی ضلع بیرونیِ شمع بنویسید. حتماً آن را امضا کرده و تاریخ بزنید. شمع را روشن کنید تا هدف تان به واقعیت بپیوندد.

شمع کریستالی فراولنی

راز مهم: سرود ثروت

هر وقت که دیدید درباره امور مالی نگران هستید این سرود را هنگام استفاده از روغن و کریستال ها بخوانید. تکنیکی ست که سال ها قبل از کاهونا (مرد حکیم در هاوایی) یاد گرفته ایم و واقعاً نتیجه می دهد.

روغن را روی مچ ها و کریستال های تان بزنید. بعد کریستال ها را در دستان خود نگه دارید. چشم ها را ببندید و پنج بار این سرود را تکرار کنید:
Money grow, money flow, money shine, money mine.(یا ترجمه فارسی آن را بیان کنید)
Trinka five, trinka five, trinka five.
بعد در کل روز کریستال ها را با خودتان حمل کنید.

ارتعاشات منحصربفرد این سه ابزار انرژی که کریستال های تزریق شده دارند را کنار هم گرد آورید و از آنها برای مشخص کردن لایه های مختلف هدف تان استفاده کنید تا شما را برای موفقیت و تجلی ثروت، فراوانی آماده کند.


 

محصولات مرتبط

(روی عکس کلیک کنید)

چشم ببر تامبل شده

محصولات تجلی فراوانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 3 = یک

هفت روز ضمانت تعویض

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

درباره ما
مانا جم تولید کننده انواع سنگ ها و جواهرات دست ساز شفابخش با ترکیبی از خواص سنگ ها و کریستال های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف کمک به رسیدن به نتایج دلخواه شما می باشد.

جواهرات و سنگ های شفابخش
“ طبيعت ” يک سفره ی گشوده ولی ناشناخته است و تلاش هاي انسان هنوز نتوانسته به اعماق اين مائده ی گسترده پي ببرد. برای حفظ سلامتی و کسب نيروی حيات در بدن، بهترين و ایمن ترین روش استفاده از عناصر و اجزاء موجود در طبيعت مي باشد؛ زيرا اين عناصر طبيعي و خدادادی منبع حيات و زندگی براي بشر محسوب می شوند. در “ شفابخشی با سنگ ها ” از خواص و اثرات شفابخش سنگ ها و کریستال ها، برای شفابخشی و حفظ سلامتی استفاده می شود.

کریستال شاپ مانا جم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبد خرید

تخفیف دستبند های مانا جم را از دست ندهید!!

خانه
فروشگاه