وبلاگ

چطور جواهرات کریستالی خود را هم راستای ماه بپوشیم؟

چطور جواهرات کریستالی خود را هم راستای ماه بپوشیم

شاید با تمرین ها و آئین های مختلفی برای چرخه ماه آشنا باشید. ولی پوشیدن ترکیبات کریستالی با چرخه ماه هم به همان اندازه قدرتمند عمل می کند. با انتخاب جواهرات کریستالی مخصوص در جاهای ویژه و در سمت های متفاوت بدن تان در طول فازهای مشخص چرخه ماه، می توانید از قدرت کامل چرخه ماه و جواهرات شفابخش تان بهره ببرید.

این ترکیبات کریستالی پوشیدنی به منظور ارتقای ارتعاش به فراتر از فرکانس ترس، نگرانی و اضطراب و سطح بالاتری از مثبت نگری طراحی شده اند. وقتی با این ترکیبات کار کنید، وضعیت انرژیکی خود را بالا می برید که باعث می شود پتانسیل بالاتری از شما تجلی یابد.

پس آماده هستید تا وارد چرخه ماه شوید و از جواهرات کریستالی خود نهایت استفاده را ببرید؟ در ادامه ببینیم چطور اینکار را انجام دهیم.

لوازم موردنیاز
قبل از اینکه به ترکیبان خاص بپردازید، قطعات ضروری وجود دارد که اجزای اصلی برای هر نوع ترکیبی به حساب می آیند و فارغ از هدف و تجلی تان، به آنها نیاز دارید.

دستبند مون استون باید در دست چپ شما در کل چرخه ماه قرار بگیرد. این دستبند شما را در راستای بالاترین تقدیرتان قرار می دهد. با پوشیدن این دستبند در روی دست چپ خود، می توانید نسبت به هر آنچه که تقدیرتان پیش روی شما قرار می دهد، پذیرنده و گشاده باشید.

دستبند محافظت را در کل چرخه ماه روی دست راست خود بپوشید. ترکیب انرژی های این دستبند از روح شما مراقبت می کند. بنابراین شما می توانید بدون هر گونه انرژی منفی یا ناخواسته در مسیر خود، متجلی شوید.

گردنبند کوارتز شفاف را بایستی در 14 روزی که به ماه کامل می انجامد، به گردن بیندازید. اینکار باعث می شود در چیزی که می خواهید دست پیدا کنید و نحوه دستیابی به آن، مثل کریستال شفاف باشید.

فرمول اصلی در اینجا بسیار قدرتمند است. نه تنها به این خاطر که ارتعاش شما را بالا برده و از انرژی تان مراقبت می کند، بلکه بدین خاطر که نشان دهنده ی تاریکی ماه در یک دست، و انرژی روشن تر و درخشان تر ماه در دست دیگر است. این به شما اجازه می دهد تا دوگانگی ماه و زندگی را بطور کلی جذب کرده و تحت کنترل درآورید.

وقتی از این لوازم ضروری برخوردار شدید وقت این است که برای هدف خاص خود انرژی کریستالی دیگری هم دریافت کنید.

جواهرات ثروت

جواهرات کریستالی پوشیدنی برای اهداف خاص

ترکیب دستبند آهنربای پول، گردنبند پیریت و چشم ببر باعث می شوند که آزادانه احساسات تان را تجربه کرده و همزمان ثروت را تجلی دهید. وقتی با عناصر اصلی دستبندهای مون استون و محافظت همراه شود می توانید از پول خود مراقبت کرده و از انرژی ماه برای جذب ثروت استفاده کنید. گردنبندها روی فضای قلب می نشینند و شما را با ارتعاشات بالا لبریز می کنند. همچنانکه دستبند روی دست چپ شما باعث می شود ثروت مالی را به زندگی خود دعوت کنید، فرکانس های ضعیف مثل ترس را هم رها می کنند.

 

ترکیب دستبند سلامتی و گردنبند چشم ببر شما را به سمت تعهدها و اقدامات بزرگ تری می گشاید که به سلامتی و تندرستی تان خدمت می کنند. پوشیدن دستبند سلامتی روی دست چپ تان شما را به تجلی سلامتی و دعوت از انرژی سلامتی به زندگی تان هدایت می کند. گردنبند روی فضای قلب تان می نشیند و برای از بین بردن ترس از تغییر تلاش می کند تا بتوانید تنظیمات ضروری را در زندگی تان پدید آورید.

 

ترکیب دستبند عشق و گردنبند کوارتز صورتی کل وجود شما را با ارتعاشات بالای عشق لبریز می کند. همچنان که گردنبند با فضای قلب شما ارتباط می گیرد، پوشیدن دستبند روی دست چپ تان شما را برای پذیرفتن عشق از دنیای اطراف تان آماده می کند. این انرژی ها با کمک هم دریچه قلب تان را می گشایند و به شما اجازه می دهند عشق را به زندگی تان فراخوانید.

گردنبند شهامت

چه موقع باید ترکیبات جواهرات کریستال های پوشیدنی را به تن کرد؟

حالا که ترکیبات کریستالی را می شناسیم، زمان آن رسیده که نحوه پوشیدن آنها را یاد بگیریم. هدف شما هر چه که هست، برنامه ریزی کردن جواهرات تان با هدف خاص و پوشیدن ترکیبات کامل در ماه جدید، قدرتمندترین راه برای ایجاد اهداف جدید است. تا کامل شدن ماه به پوشیدن ترکیبات کامل آن ادامه دهید و اگر هدف تان خودش متجلی شد می توانید قطعات مشخص را از بین آنها بردارید و فقط دستبندهای مون استون و محافظت را برای مابقی چرخه ماه، بپوشید.

اگر هدف تان تا کامل شدن ماه به ثمر ننشست بهترین موقع برای برنامه ریزی دوباره دستبند ها یا گردنبند هایتان با انرژی ماه کامل است تا اهداف و رؤیاهای تان را به حقیقت تبدیل کند.

در آغاز چرخه با ماه جدید، می توانید تصمیم بگیرید که هدف و ترکیبات جواهرات کریستال پوشیدنی را تغییر دهید یا می خواهید با همان ترکیبات در چرخه ماه بعدی هم ادامه دهید یا خیر.

 


محصولات مرتبط

(روی عکس کلیک کنید)

دستبند آمیتیست

جواهرات سنگی


برای خرید بقیه محصولات مرتبط میتوانید نام سنگ را در قسمت سرچ جستجو کنید 

امیدواریم که همیشه زندگیتان پر از عشق باشد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ هفت = 13

هفت روز ضمانت تعویض

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

درباره ما
مانا جم تولید کننده انواع سنگ ها و جواهرات دست ساز شفابخش با ترکیبی از خواص سنگ ها و کریستال های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف کمک به رسیدن به نتایج دلخواه شما می باشد.

جواهرات و سنگ های شفابخش
“ طبيعت ” يک سفره ی گشوده ولی ناشناخته است و تلاش هاي انسان هنوز نتوانسته به اعماق اين مائده ی گسترده پي ببرد. برای حفظ سلامتی و کسب نيروی حيات در بدن، بهترين و ایمن ترین روش استفاده از عناصر و اجزاء موجود در طبيعت مي باشد؛ زيرا اين عناصر طبيعي و خدادادی منبع حيات و زندگی براي بشر محسوب می شوند. در “ شفابخشی با سنگ ها ” از خواص و اثرات شفابخش سنگ ها و کریستال ها، برای شفابخشی و حفظ سلامتی استفاده می شود.

کریستال شاپ مانا جم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبد خرید

تخفیف دستبند های مانا جم را از دست ندهید!!

خانه
فروشگاه