وبلاگ

7 کریستال برای تغییر شانس

کریستال های شانس

خوش شانس بودن یا نبودن یکی از آن مفاهیمی است که از همان سنین کم، راجع به خودمان می پذیریم. مثل بد بودن در همخوانی کردن یا بازی خاص. ما شانس را مثل یک ویژگی کامل می بینیم. یعنی شما یا شانس دارید یا شانس ندارید. بعلاوه، اگر شانس به ما بستگی داشت همه می توانستند خوش شانس باشند، اینطور نیست؟ پس چه چیزی ست که باعث می شود کسی خوش شانس باشد؟

مثلاً دوست خود را که یواشکی یا بطور آشکار به خوش شانسی اش حسادت می کنید درنظر بگیرید. همانی که همیشه در همه چیز برنده می شود. اینکه همه چیزهای رایگان به سمت او حرکت می کنند، هم بخاطر خوش شانسی اوست یا موضوع چیز دیگری ست؟ شاید شانس بجای اینکه ذره های مرموزی باشد که از طرف کائنات بر ما اعطا شده، بیش تر فرمول متعادل شده ای از ریسک های ارزیابی شده، اطمینان و اراده باشد.

شاید تنها دلیل اینکه دوست خوش شانس تان همیشه برنده می شود این باشد که تمام این موارد را درنظر می گیرد. احتمالاً آنها بیش تر از چیزی که بدست می آورند را از دست می دهند، ولی اجازه نمی دهند که این اتفاق باعث شود از دنبال کردن چیزی که می خواهند، دست بردارند. برای خوش شانسی در زندگی، عشق و کسب وکار باید خودمان را در آن وضعیت قرار دهیم.

اینکه به اندازه کافی نسبت به مردم برونگرا باشید، در مقابل باعث می شود مردم هم به سمت شما جذب شوند. همین کشش، فرصت ها را هم به سمت تان جذب می کند. پس، چیزی که باید از خودمان بپرسیم این است: چطور باید اطمینان لازم به خودمان را بدست آورده و ترس و تردیدهایی را که مانع ما هستند، رها کنیم؟

انجام مدیتیشن با کریستال های خوش شانسی چنین نیست که طالعی که کائنات به ما داده را معکوس کنیم. بلکه معکوس کردن نقش “بدشانسی” در ادراک خودتان است. این کریستال های خوش شانسی به خصوص شما را از افکار منفی رهانده، اشتیاق شما را افزایش داده و خوش بینی و خوشی شما را حفظ می کند. از کریستال های خوش شانسی استفاده کنید تا شما را به سمت فرصت های جدید بگشاید.

پیریت

پیریت کمک می کند از تفکر محدود و فقر آگاهی خلاص شوید. به کریستال پیریت خام نگاه کنید و خودتان را درون آن ببینید. رنگ طلایی را به درون خود بکشید. طلا را در اطراف خود ببینید. سکه های طلایی را تجسم کنید که از آسمان می بارند و شما را در باران فراوانی غرق می کنند. لبخند بزنید، بخندید و حس خوب را تجربه کنید. اولین قدم حس کردن آن است مرحله بعد، این است که اجازه دهید به زندگی تان وارد شود.

پیریت

 

سیترین

سنگ سیترین را در کیف و یا جیب خود حمل کنید. پول، انرژی است. سیترین، سنگ فراوانی است و باعث می شود در هر وضعیتی بدرخشید. آن را در دستان خود بگیرید و بپرسید: چه چیزی مانع من می شود؟ اگر من همین حالا100 درصد مالکیت زندگی را به عهده بگیرم، چه چیزی را می توانم تغییر دهم که باعث شود موفق تر شوم؟ وقتی پاسخ این سوال را بدست آوردید، سیترین را بدست بگیرید تا تغییرها شروع شوند.

دستبند سیترین

کیانیت آبی

کریستال های کیانیت آبی به شما کمک می کنند خودتان به شکل واضح ابراز کرده و چیزی که می خواهید را درخواست کنید. باعث می شود دیگر پشت افکار و ادراک تان پنهان نشوید و خواسته های تان را مستقیماً طلب کنید. این کریستال های خوش شانسی یادتان می اندازند که بطور واضح باید خواسته های تان را بیان کنید چون فقط در چنین حالت است که آنها را بدست می آورید!

مالاکیت

امور مالی و ذهنیت خود را با مالاکیت تغییر دهید. به این کریستال های خوش شانسی نگاه کنید و جنبش آنها را ببینید. در پس زمینه سبز آن، فرصت ها و ایده های نهفته قرار گرفته اند. وقتی به دنبال تغییری بزرگ در زندگی هستید سنگ مالاکیت را با خودتان حمل کنید.

مالاکیت

آونتورین سبز

وقتی به این کریستال های خوش شانسی سبز خیره می شوید شادی آور بودن آنها را احساس می کنید. وقتی زندگی چهره ای راکد و حس روتین خسته کننده به خود گرفت، این گوهر درخشان را بدست بگیرید. آونتورین سبز شما یادآوری می کند که درخشش درونی تان همیشه می تواند وقتی ابرهای درهم و آشفته از مسیرتان حذف شدند، دوباره بتابد.

آونتورین سبز تامبل شده

آمتیست

وقتی از همه افرادی که می شناسید توصیه ای طلب می کنید، ولی جواب های خیلی متنوعی بدست می آورید، آنچنان که شما را از قبل هم گیج تر می کند، در همین حال، آمتیست مثل یک دوست مطمئن و باوفا برای شما عمل می کند. وقت آن رسیده که به دوستی که شما را بهتر از هر کسی دیگر می شناسد اعتماد کنید. به صدای درونی خود که درون تان زندگی می کند اعتماد کنید. بصیرت شما خود حقیقی شما را می شناسد و می داند که در حال حاضر بهترین چیز برای شما چیست. قوه شهود خود را فعال کنید تا خوش شانسی شما هم تغییر کند.

دستبند آمیتیست

چشم ببر

وقتی نیاز دارید از مسیری که در حال حرکت هستید خارج شوید، به چشم ببر پناه ببرید. به این کریستال نگاه کنید و تمام آن خطوطی که به جهات مختلف حرکت کردند را ببینید. اینکار به شما کمک می کند یادتان بماند که راه های زیادی برای موفقیت وجود دارند. برای دیدن چیزها از چشم اندازهای دیگر گشاده باشید چون می توانند شما را به مسیری پر از موفقیت هدایت کنند.

چشم ببر تامبل شده


محصولات مرتبط

(روی عکس کلیک کنید)

کلاستر اپیدوت

سلامت جسم و روح


برای خرید بقیه محصولات مرتبط میتوانید نام سنگ را در قسمت سرچ جستجو کنید 

امیدواریم که همیشه زندگیتان پر از عشق باشد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 3 = سه

هفت روز ضمانت تعویض

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

درباره ما
مانا جم تولید کننده انواع سنگ ها و جواهرات دست ساز شفابخش با ترکیبی از خواص سنگ ها و کریستال های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف کمک به رسیدن به نتایج دلخواه شما می باشد.

جواهرات و سنگ های شفابخش
“ طبيعت ” يک سفره ی گشوده ولی ناشناخته است و تلاش هاي انسان هنوز نتوانسته به اعماق اين مائده ی گسترده پي ببرد. برای حفظ سلامتی و کسب نيروی حيات در بدن، بهترين و ایمن ترین روش استفاده از عناصر و اجزاء موجود در طبيعت مي باشد؛ زيرا اين عناصر طبيعي و خدادادی منبع حيات و زندگی براي بشر محسوب می شوند. در “ شفابخشی با سنگ ها ” از خواص و اثرات شفابخش سنگ ها و کریستال ها، برای شفابخشی و حفظ سلامتی استفاده می شود.

کریستال شاپ مانا جم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبد خرید

تخفیف دستبند های مانا جم را از دست ندهید!!

خانه
فروشگاه