وبلاگ

پنج راه ساده برای استفاده از گوی سنگی

گوی سنگی

وقتی به گوی های سنگی فکر می کنید، چه چیزی به ذهن تان می آید؟ اگر به یاد طالع بین کولی می افتید که غرق در جواهرات و سنگ ها، روی گوی سنگی دست می کشد و به گذشته و آینده ی شما می نگرد، تنها نیستید. دوران دور و درازی ست که گوی های کریستالی ابزار جادویی به حساب می آیند. چرا که برخی معتقدند چشم همه چیز بین دارد. با این حال، گوی سنگی خیلی فراتر از این کلیشه ای ست که به ذهن خطور می کند. در واقع، ویژگی های بسیار بیش تر و متنوع تری دارد که محیط تان را بهتر کرده و زندگی تان را هدایت می کند.

گوی سنگی بخاطر تقارن فوق العاده ای که دارد، انرژی مثبت را در تمام جوانب منتشر می کند تا ارتعاش را در فضای شما افزایش دهد. حالت کروی آن هم به آرامش و نرم کردن محیط های آشفته کمک می کند که از طریق ارتقای جریان یکنواخت انرژی صورت می گیرد. بنابراین شما می توانید تحت هر گونه شرایط بطور مؤثر کارآیی داشته باشید.

علاوه بر تأثیری که بر محیط می گذارد، گوی های کریستالی راه های قدرتمندی برای بالا بردن سطح انرژی شخصی شما و سلامت تان است. اغلب از ما می پرسند که بهترین روش های استفاده از گوی های کریستالی چیست، با اینکه کاربردهای آن واقعاً بی نهایت است در اینجا تنها پنج روش برای اینکه در زندگی روزمره از آنها استفاده کنیم را نام می بریم.

1- برای رهایی از استرس آن را بغلتانید

در مواقع استرس، گوی سنگی می تواند از سطح تنش جسم تان کم کند. در نواحی خاصی از بدن تان که احساس تنگی، درد یا بطور کلی مسدود شدن می کنید، گوی کوارتز شفاف را روی محل آزاردیده بچرخانید تا با سبکی و نور آن را شفا دهد. از آنجایی که گوی ها نماد کلیتِ آن فرد هستند، خصوصیات شفابخش را با خودشان دارند تا استقامت و پایداری را برای شما ارمغان بیاورند.

گوی سنگی کوارتز

2- تجربه مدیتیشن شگفت انگیز با گوی سنگی در هر یک از دست ها

از گوی سنگی در طول جلسه مدیتیشن استفاده کنید تا با قدرت والاتر ارتباط بگیرید. قبل از هر چیز، فضایی آرام پیدا کنید که در آن احساس امنیت و راحتی می کنید، برای 12 دقیقه آلارم تنظیم کنید. (عدد 12 سمبل پُست های دروازه های انرژی است.) به راحتی روی زمین بنشینید و در طول جلسه، گوی ها را در هر دو دست خود نگه دارید. انرژی خود را به هر دوی گوی ها متمرکز کنید و سنگینی را در کف دستان خود حس کنید.

بعد، مثلث نور را تجسم کنید که از بالای سر شما شروع می شود و با هر دو گوی دستان شما ارتباط می گیرد و مثلث ایجاد می کند. خودتان را حس کنید که چطور غرق در مدیتیشن می شوید و گوی ها را تصور کنید که وجود شما را با روشنی مملو می کنند. پس از اینکه الارم به صدا درآمد، گوی های کریستالی خود را در زیر آفتاب حداقل به مدت 4 ساعت قرار دهید تا بتوانند قبل از مدیتیشن بعدی، خودشان را شارژ مجدد کنند.

گوی سنگی

3- فنگ شوی کل روز

چند گوی سنگی را در هر اتاقی از خانه خود که فکر می کنید به روشنایی و انرژی مثبت بیش تری نیاز دارد قرار دهید. هر یک از گوی های کریستالی ارتعاش اتاق را افزایش داده و محیط شادتری ایجاد خواهد کرد. مشخص کنید که دوست دارید چه انرژی را به محیط خود دعوت کنید و کریستال را برای این هدف برنامه ریزی کنید.

4- دکور میز معنادار

محیط کارتان را با قرار دادن گوی کریستال دکوری متحول کنید. چرا که خلاقیت شما را بیش تر کرده، شانس تان را بالا برده و موفقیت ها را به سمت کسب و کار جاری می کند. کم ترین کاری که این گوی برای محیط کارتان انجام می دهد این است که فضای منفی را پاکسازی کرده و محیط کاری سالم تری ایجاد می کند. گوی سنگی را روی میزکار خود قرار داده و کریستال را برای “تمرکز شفاف و شفافیت ذهنی” برنامه ریزی کنید. پس از اینکه گوی تان را برنامه ریزی کردید تا هدف تان را نگه دارد، شما را متمرکزتر کرده و کاری می کند که موانع و انسدادهای ذهنی خود را پشت سر بگذارید.

گوی سنگی

5- رشد

گوی سنگی خود را بیرون در باغ قرار دهید و آن را برای تغذیه کردن خاک، گیاهان و گل ها برنامه ریزی کنید. گوی سنگی انرژی خورشید را جذب کرده و مقدار زیادی از نور جذب شده را به سمت بیرون و باغ منتشر می کند. موقعی که باغ و باغچه تان به کمی کمک نیاز دارد این گوی های کریستالی به ابزاری فوق العاده قدرتمند تبدیل می شوند.

حالا تصویر جدیدی از گوی های کریستالی در ذهن تان ایجاد شد؟ از گوی های کریستالی خود برای جلسات مدیتیشن، اهداف شفابخشی یا حتی به عنوان دکوری خلاقانه برای ایجاد محیطی با فرکانس ارتعاشی بالا استفاده کنید. البته که روش های بسیار زیاد دیگری هم برای استفاده از گوی سنگی وجود دارد. امیدواریم که پیشنهادات این پست، ایده های جدید دیگری را هم در ذهن شما ایجاد کرده باشد.


محصولات مرتبط

(روی عکس کلیک کنید)

گوی فلوریت

گوی سنگی


برای خرید بقیه محصولات مرتبط میتوانید نام سنگ را در قسمت سرچ جستجو کنید 

امیدواریم که همیشه زندگیتان پر از عشق باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 × = نُه

هفت روز ضمانت تعویض

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

درباره ما
مانا جم تولید کننده انواع سنگ ها و جواهرات دست ساز شفابخش با ترکیبی از خواص سنگ ها و کریستال های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف کمک به رسیدن به نتایج دلخواه شما می باشد.

جواهرات و سنگ های شفابخش
“ طبيعت ” يک سفره ی گشوده ولی ناشناخته است و تلاش هاي انسان هنوز نتوانسته به اعماق اين مائده ی گسترده پي ببرد. برای حفظ سلامتی و کسب نيروی حيات در بدن، بهترين و ایمن ترین روش استفاده از عناصر و اجزاء موجود در طبيعت مي باشد؛ زيرا اين عناصر طبيعي و خدادادی منبع حيات و زندگی براي بشر محسوب می شوند. در “ شفابخشی با سنگ ها ” از خواص و اثرات شفابخش سنگ ها و کریستال ها، برای شفابخشی و حفظ سلامتی استفاده می شود.

کریستال شاپ مانا جم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبد خرید

تخفیف دستبند های مانا جم را از دست ندهید!!

خانه
فروشگاه