وبلاگ

خواص سنگ ولفونیت

اینفوگرافی خواص سنگ ولفونیت

از آنجایی که کریستال های زیبا و باشکوه سنگ ولفونیت اغلب خیلی باریک، نرم و در مقابل برش برای جواهرات حساسند قطعات وجهی کمیاب توسط کلکسیونرها با قیمت بسیار بالایی عرضه می شوند. قرمزیِ ولفونیت –مخصوصاً از معدن ابر قرمز واقع در آریزونا- یکی از غنی ترین رنگ های طبیعت است.

 

ولفونیت نارنجی، معدن سن فرانسیسکو

ولفونیت نارنجی، معدن سن فرانسیسکو

 

ولفونیت و منشأ آن

ماده معدنی سرب مولیبدات اکسید است که به شکل کریستال های توده ای، مربعی یا منشوری کوچک متبلور می شود. این ماده معدنی، معمولاً به رنگ های زرد یا نارنجی طلایی است ولی در رنگ های آبی، قرمز، خاکستری، سفید و حتی بی رنگ نیز یافت می شود. این سایه های رنگی از اثرات کروم در داخل کریستال حاصل می شود. ولفونیت در رسوبات سرب به شدت اکسیدشده تشکیل می شود و می تواند در مجاورت تعداد دیگری از مواد معدنی از جمله پیرومورفیت، میمتیت، همیمورفیت، اسمیتسونیت یافت شود. اولین کشف این ماده معدنی در سال 1845 توسط دبلیو. هایدینگر در کرنتن اتریش برمی گردد. او نام ولفونیت را به افتخار معدن شناس اتریشی فرانس خاویر فون ولفن که قبلاً هم درباره کریستال هایی در ذخایر سرب کرنتن نوشته بود انتخاب کرد. معدن ابر قرمز در آریزونای ایالت متحده امریکا برخی از بهترین کریستال های باکیفیت را که دنیا به خودش دیده را استخراج کرده است. دیگر مناطق قابل توجه معادن لوس لامنتوس در مکزیک، معادن کوه پکا در در اسلوونی بوده و البته آثاری در بولول انگلیس نیز پیدا شده است.

مفهوم و انرژی ولفونیت

ولفونیت چاکراهای شبکه خورشیدی و ساکرال را فعال کرده و آنها را با یکدیگر ارتباط می دهد. این پیوند، اراده شخصی را در شما قوت می بخشد و کاری می کند که حس کنید هر رؤیا و خواسته ای که دارید قابل دستیابی ست. اراده شخصی، اعتماد به نفس، نشاط و سرزندگی را به شما برگردانده و آنچنان شما را به جلو می برد که پیش از این چنین حس نکرده اید. موقع کار با این سنگ، ذهن تان شفاف تر می شود و کمک می کند تا مسیری را که به منظور رسیدن به اهداف تان نیاز به طی کردن دارید را به چشم ببینید. ولفونیت باعث می شود تا بر وظایفی طولانی مدت دلهره آوری که به عهده گرفته اید و به تمرکز کامل نیاز دارند متمرکز باقی بمانید.

برای خرید سنگ راف ولفونیت روی عکس کلیک کنید

برای خرید سنگ راف ولفونیت روی عکس کلیک کنید

علاوه براین، ولفونیت سنگ تجلی بسیار قدرتمندی است که به تبدیل رؤیاها به واقعیت ها کمک می کند. توصیه می کنیم که حتماً با این سنگ مدیتیشن انجام دهید و اهداف تان را مستقیماً در خودش طرح ریزی کنید. اجازه دهید انرژی های قدرتمند ولفونیت بر آئورای شما نفوذ کند و ارتعاشات بالابرنده قدرتمندی را برای تان ایجاد نماید.

این ماده معدنی برای افراد خلاق سنگ فوق العاده ای است. هنرمندان، موسیقیدانان، نویسندگان و کارگردانان، این سنگ مخصوص شماست. پیشنهاد می کنیم که این سنگ را در محیط کار خلاقیت تان قرار دهید و بگذارید که انرژی ان اتاق را پر کند. خیلی زود شاهد خواهید بود که خلاقیت در فضا جاری شده و بر تک تک افرادی که با این سنگ خاص ارتباط می گیرند اثر می گذارد.

آیا می توان سنگ جواهرات خوبی با ولفونیت ساخت؟

مناطق زیادی در سراسر دنیا هستند که این سنگ را تولید می کنند. با این وجود، مواد قابل برش آن بسیار کمیاب است. هر یک از کریستال ها معمولاً ساختار جدولی دارند. در نتیجه، غالباً آنچنان باریک هست%

هفت روز ضمانت تعویض

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

درباره ما
مانا جم تولیدکننده انواع سنگ‌ها و جواهرات دست ساز شفابخش با ترکیبی از خواص سنگ‌ها و کریستال‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی با هدف کمک به رسیدن نتایج دلخواه شما می باشد.

جواهرات و سنگ‌های شفابخش
“ طبيعت ” يک سفره ی گشوده ولی ناشناخته است و تلاش هاي انسان هنوز نتوانسته به اعماق اين مائده‌ی گسترده پي‌ببرد. برای حفظ سلامتی و کسب نيروی حيات در بدن، بهترين و ایمن‌ترین روش استفاده از عناصر و اجزاء موجود در طبيعت مي باشد؛ زيرا اين عناصر طبيعي و خدادادی منبع حيات و زندگی براي بشر محسوب می شوند. در “ شفابخشی با سنگ ها ” از خواص و اثرات شفابخش سنگها و کریستال‌ها، برای شفابخشی و حفظ سلامتی استفاده می شود.

آدرس فروشگاه

تهران، خیابان ولیعصر، میدان فاطمی، مرکز خرید پرنیان، طبقه منفی 2، واحد 5، فروشگاه ماناجم تلفن: 86126329

ساعت کاری فروشگاه 11 الی 19

کریستال شاپ مانا جم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبد خرید

تخفیف دستبند های مانا جم را از دست ندهید!!

خانه
فروشگاه