وبلاگ

خواص سنگ جاسپر زرد

اینفوگرافی خواص سنگ جاسپر زرد

جاسپر زرد، جاسپر اصلی است که رنگ زرد درخشان دارد. از جنبه زمین شناسی، جاسپر باید خال خالی باشد. پس اگر دیدید زرد خالص است آن سنگ در واقع کلسدونی زرد است. ولی از آنجایی که کلمه جاسپر محبوبیت بیش تری دارد معمولاً از همین نام استفاده می کنند.

این سنگ معمولاً در کنار جاسپر قرمز یافت می شود چون هر دوی این رنگ ها از اجزای آهنی سرچشمه می گیرند که در دماهای مختلف گرما دیده اند. سنگ های زرد نسبت به سنگ های قرمز در معرض گرمای بیش تری قرار گرفته اند. جاسپر زرد انرژی آرام و دلپذیری دارد و به ما کمک می کند تا همچنان که لبخند به لب داریم و قلب مهربان خود را به دنیا عرضه می کنیم، از عهده ی هر چالشی که زندگی به سمت مان پرتاب می کند بربیاییم.

خواص سنگ جاسپر زرد

خواص سنگ جاسپر زرد

مفهوم جاسپر زرد

خصوصیات شفابخش معنوی

این  سنگ انرژی عمیقاً منطقی دارد که تعادل و تناسب را به همه جوانب زندگی ما به ارمغان می آورد. مثل دیگر جاسپرها، کمک می کند اهداف مان را دنبال کنیم ولی اینکار را به نحو خیلی آرام تری انجام می دهد.

یادمان می اندازد که پیشرفت، قدم به قدم و روز به روز صورت می گیرد. نه نیازی به عجله کردن هست و نه نیاز است وقت را هدر بدهیم. بلکه فقط کافی ست آرام، راحت و خوشحال در هر روز به جلو قدم برداریم. این سنگ از جنبه معنویِ فعالیت های دنیوی به ما می گوید. نشان می دهد که می توانیم سبزیجات را ریز کنیم، ظرف بشوریم یا سرویس بهداشتی را تمیز کنیم و هر یک از این وظیفه ها را به نحوی انجام دهیم که به یک عمل تعلق خاطر و سرسپردگی تبدیل شود.

 

به همین ترتیب است که عمل ما، خدمت در راه خدا و خلق قرار می گیرد. این  سنگ در مقابل منفی نگری، فلاکت و خستگی از ما مراقبت می کند. باعث می شود تا کاری که لازم هست را بدون استرس و مقاومت، انجام دهیم. بعلاوه، جاسپر زرد در سفرها هم با مراقبت فیزیکی و روحی همراه ماست.

برای خرید سنگ گوی جاسپر زرد کلیک کنید

برای خرید سنگ گوی جاسپر زرد کلیک کنید

خصوصیات شفابخش عاطفی جاسپر زرد

جاسپر زرد شهامتی به ما اعطا می کند تا بتوانیم به خوبی از عهده فراز و نشیب های زندگی بربیاییم. سرسختی و توانایی قبول واقعیت را به ما می بخشد. اگر به اضطراب و غرق شدن در ترس های خود تمایل داشته باشیم جاسپر زرد به آرامی ترس ها را پس می زند. ما را به لحظه حال می آورد بجای اینکه در فکر به گذشته یا آینده گم شویم. کریستال جاسپر زرد موقعی که رابطه مان از اعتدال خارج شده و به صبر و حمایت بیش تری نیاز دارد، فوق العاده عمل می کند.

خصوصیات شفابخش ذهنی جاسپر زرد

جاسپر زرد برای خلق ایده های جدید و دستیابی به آنها به ما الهام می بخشد. وقتی به تمرکز در طول دوره بیش تری نیاز پیدا می کنیم، جاسپر زرد تحمل و پایداری را در ما ایجاد کرده و کمک می کند تا به روش سازمان یافته ای با ایده های سخت و پیچیده کار کنیم. مهارت حل مسئله را در ما تقویت کرده و کمک می کند تا منطفی تر فکر کنیم و تصمیم بگیریم. جاسپر زرد گرفتگی های ذهن را پاک کرده و می فهماند که حالا باید چکار کنیم. وقتی مرتکب خطا می شویم کمک می کند تا مسئولیت آن را به عهده بگیریم و مسیر را به آرامی تغییر دهیم. کمک می کند تا در افکار خود صادق باشیم حتی موقعی که واقعیت چندان هم ایده آل نیست.

گوی جاسپر عقیق

خصوصیات شفابخش فیزیکی جاسپر زرد

جاسپر زرد توسط شفادهنده متافیزیکی، برای درمان سیستم غدد درون ریز، تسکین سوءهاضمه و مشکلات معده بکار می رود. همچنین این باور هست که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و باعث می شود پس از گذر دوره بیماری، بدن سلامت خود را هر چه سریع تر بازیابد. گفته می شود که جاسپر زرد بی خوابی را کاهش داده و به کسب احساس بهتر هم از نظر جسمی و هم عاطفی کمک می کند.

منشأ جاسپر زرد

جاسپر زرد در سراسر دنیا یافت می شود و در هر رنگی ممکن است وجود داشته باشد. بعضی از ذخایر قابل توجه جاسپر زرد استرالیا، بوتسوانا، ایتالیا و امریکاست.

تاریخچه جاسپر زرد

جاسپر یک اسم عمومی است که به هر نوع سنگ چندرنگ یا خال خالی گفته می شود. از کلمه فرانسوی jasper بدست آمده که به معنی سنگ نقطه نقطه یا خال دار می باشد. کلسدونی بدون نقطه را معمولاً به اسم جاسپر می فروشند. اسم جاسپر را به انواع سنگ های خالدار هم نسبت می دهند که اغلب به شکل ریولیت است مثل اوشن جاسپر. از آنجایی که ممکن است به انواع مختلف سنگ های زیادی با عنوان جاسپر خطاب شود، سخت است که بتوان تشخیص داد دقیقاً به کدام سنگ در نوشته های باستانی اشاره شده است.

 

ممکن است با توجه به موقعیت جغرافیایی جاسپر زرد اسم های دیگری نیز داشته باشد. شاید معروف ترین ذخایر آن، ذخایر جاسپر موکاییت در استرالیای غربی باشد. موکاییت در رنگ های زرد یا قرمز وجود دارد و معمولاً با هم لایه بندی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 × یک =

هفت روز ضمانت تعویض

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

درباره ما
مانا جم تولید کننده انواع سنگ ها و جواهرات دست ساز شفابخش با ترکیبی از خواص سنگ ها و کریستال های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف کمک به رسیدن به نتایج دلخواه شما می باشد.

جواهرات و سنگ های شفابخش
“ طبيعت ” يک سفره ی گشوده ولی ناشناخته است و تلاش هاي انسان هنوز نتوانسته به اعماق اين مائده ی گسترده پي ببرد. برای حفظ سلامتی و کسب نيروی حيات در بدن، بهترين و ایمن ترین روش استفاده از عناصر و اجزاء موجود در طبيعت مي باشد؛ زيرا اين عناصر طبيعي و خدادادی منبع حيات و زندگی براي بشر محسوب می شوند. در “ شفابخشی با سنگ ها ” از خواص و اثرات شفابخش سنگ ها و کریستال ها، برای شفابخشی و حفظ سلامتی استفاده می شود.

آدرس فروشگاه

یوسف آباد، میدان فاطمی، مرکز خرید پرنیان، طبقه منفی 2، واحد 5، فروشگاه مانا جم تلفن: 86126329

کریستال شاپ مانا جم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبد خرید

تخفیف دستبند های مانا جم را از دست ندهید!!

خانه
فروشگاه