وبلاگ

ارتعاش ضعیف چه تاثیری در عملکرد روزانه دارد؟

در زندگی اکثر ما، مواقعی پیش می آید که احساس می کنیم به کمی بیداری معنوی نیاز داریم. گاهی به خاطر حجم کاری زیادی است که بر ما سنگینی می کند، گاهی بخاطر برنامه های درسی است که ما را از کنترل خارج می کند و گاهی هم فقط به این دلیل است که در دام روزمرگی روتین روزانه می افتیم. مهم نیست دلیل شما کدامیک از اینهاست، راهکار همگی یکی ست و آن، بالا بردن ارتعاش تان است.

ارتعاش بالا با سنگ ها

ارتعاش بالا با سنگ ها

وقتی مدت زیادی را با ارتعاش ضعیف سپری کنید، می تواند بر عملکرد روزانه تان اثر بگذارد و در نهایت سبب می شود که به پتانسیل کامل خود دست پیدا نکنید. ارتعاش ضعیف نه تنها از سرعت شما می کاهد، بلکه شاید متوجه شوید که انرژی منفی درونی را به سمت دیگران دفع می کنید. خوشبختانه، ما در این مقاله از ماناجم قصد داریم راهنمای چگونگیِ افزایش ارتعاش (به بالاترین سطح) را پوشش دهیم تا عملکردتان در زندگی بالاتر رفته و با انگیزه ی بیش تری ادامه دهید.

دکور هدفمند

با قرار دادن سنگ های شفابخش و کریستال های بزرگ در فضاهای مختلف، کمی درخشش به آن اضافه کنید. کریستال ها نه تنها زیبایی بیش تری به اتاق شما می افزایند بلکه خصوصیات جذابی که دارند انرژی های خاصی را که به دنبال شان هستید ایجاد می کنند. برای نمونه، رز کوارتز انرژی های عشق به خود و پذیرش را از خود تولید می کند و اگر آن را در اتاقی قرار دهید که صبح ها آماده می شوید اعتماد به نفس شما را بازسازی می کند.

رزکوارتز در فضای خانه

رزکوارتز در فضای خانه

اگر در اتاق مخصوص تان، نور کم است با استفاده از سیترین، جاسپر زرد یا پیریت انرژی خورشید را به فضای تان بیاورید، همگی اینها انرژی خوش بینی، خوشبختی و لذت را با خود حمل می کنند.

به همین سادگی تنها با افزودن چند کریستال به فضا، می توانید روحیه خود را ارتقا دهید که در نهایت ارتعاش تان را بالا می برد. همان سنگ یا کریستالی را انتخاب کنید که جذبش می شوید، همانی که جایی در اعماق روح تان، آن حسی که دنبالش هستید را به شما می دهد. کریستال های بی نهایت متنوع و زیادی وجود دارد که می توانند هر یک از نیازهای شما را پوشش دهند.

مراقبه ذهنی

اولاً که کلمه مراقبه ممکن است برای بسیاری از افراد پرمشغله ترسناک به نظر برسد، همانطور که استاد ذن قدیمی گفته: باید 20 دقیقه در روز را به مراقبه بپردازید، مگر اینکه خیلی سرتان شلوغ باشد، در این صورت باید یک ساعت به مراقبه بپردازید.

مراقبه با سنگ ها

مراقبه با سنگ ها

ممکن است خودتان را در حال فکر کردن به اینکه چطور به هیچ چیزی فکر نکنید، یا اینکه چطور بیش تر از پنج دقیقه بدون هیچ فعالیتی در لحظه بمانید، بیابید. در هر صورت، انجام مراقبه با کریستال ها یکی از بهترین راه ها برای خنثی سازی سطوح انرژی و بازسازی سیستم شماست تا شاید بتوانید با ذهنی آرام تر و متعادل تر به روز جدید ورود کنید. در مواقعی که احساس می کنید ذهن تان خیلی درگیر و مشوش است مراقبه روش فوق العاده ای ست برای اینکه یک قدم به عقب برگردید و ذهن تان را پاکسازی کنید.

 

بیرون بروید و خودتان را در طبیعت رها کنید

یکی از سریع ترین روش ها برای تقویت روحیه پا گذاشتن در طبیعت است. تنفس هوای تازه و رها شدن از محیط فعلی ذهن شما را آرام تر کرده و متعادل تر می کند. طبیعت، روحیه دهنده ای طبیعی است که شما را با آگاهی سیاره مان ارتباط می دهد. این پا گذاشتن در طبیعت می تواند سفر کوتاهی به دریا باشد، برنامه آخر هفته ای به بیابان باشد یا حتی قدم زدن در پارک، مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید. این تعامل به ظاهر ساده با طبیعت شما را سرشار از انرژی و ارتعاش والا خواهد کرد.

 

تنظیم هدف

چیزی که می خواهید در آینده ای نزدیک به آن دست پیدا کنید را یادداشت کنید. با اینکه داشتن اهداف طولانی مدت بسیار جذاب است ولی گاهی اوقات آنها آنچنان دور هستند که باعث می شوند فراموش کنید از دستاوردهای کوچکی که در طول مسیر بدست می آورید لذت ببرید. بنابراین، برای حفظ انگیزه خود، شروع کنید به تنظیم اهداف بر یک مبنای مشخص- می تواند در آغاز روز باشد یا شروع هفته جدید- با اینکار آتش درون خود را روشن می کنید. پس از دستیابی به هدف، احساس قدرت و افتخار به شما دست می دهد و همین، ارتعاش شما را بالا برده و انرژی تان را برای وظیفه ای جدید آماده می کند.

 

صحبت با خود بسیار مؤثر است

جملات تأییدی مثبت یکی از راه های شگفت انگیز برای بالا بردن روحیه تان است و نگرش خوش بینی کلی را در زندگی تان ایجاد می کند. اینکه به خودتان بگویید ارزشمند هستید و پتانسیل واقعی خود را بشناسید یکی از قدرتمندترین راه ها برای بالا بردن ارتعاش شماست. وقتی بدانید که دقیقاً چه کسی هستید و می توانید به هر چیزی که اراده کنید دست یابید انگیزه و احساس توانمندی شادی بخشی را تجربه می کنید که شما را به جلو می برد و بهره وری تان را افزایش می دهد.

مدیتیشن با سنگ ها

مدیتیشن با سنگ ها

در نهایت، اگر مدتی ست که روحیه تان تضعیف شده یک ثانیه ی دیگر را هم هدر ندهید و فوراً به بازسازی روحیه خود بپردازید. ارتقای روحیه با استفاده از انرژی کریستال نیز قابل انجام است. ذهن شما را از منفی نگری ها پاکسازی می کند.

اهداف مشخصی را برای خود تنظیم کنید. و همیشه به یاد داشته باشید که با کلمات مثبت خودتان را قوی نگه دارید. وقتی روحیه تان قوی باشد، انرژی بیش تری دارید، احساس سبکی خواهید کرد، سنگینی مازاد از روی شانه های تان بلند خواهد شد. شاید یک شبه چنین اتفاقی نیفتد، ولی ارزش این زمان و تلاشی که بکار می گیرید را خواهد داشت.

محصولات مرتبط

پیریت

کارنلیان

هماتیت

کوارتز شفاف

لاجورد

(روی متن کلیک کنید)

 

سلامت جسم و روح


برای خرید بقیه محصولات مرتبط میتوانید نام سنگ را در قسمت سرچ جستجو کنید 

امیدواریم که همیشه زندگیتان پر از عشق باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 × هفت =

هفت روز ضمانت تعویض

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

امکان تحویل اکسپرس

ضمانت اصل بودن کالا

درباره ما
مانا جم تولید کننده انواع سنگ ها و جواهرات دست ساز شفابخش با ترکیبی از خواص سنگ ها و کریستال های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف کمک به رسیدن به نتایج دلخواه شما می باشد.

جواهرات و سنگ های شفابخش
“ طبيعت ” يک سفره ی گشوده ولی ناشناخته است و تلاش هاي انسان هنوز نتوانسته به اعماق اين مائده ی گسترده پي ببرد. برای حفظ سلامتی و کسب نيروی حيات در بدن، بهترين و ایمن ترین روش استفاده از عناصر و اجزاء موجود در طبيعت مي باشد؛ زيرا اين عناصر طبيعي و خدادادی منبع حيات و زندگی براي بشر محسوب می شوند. در “ شفابخشی با سنگ ها ” از خواص و اثرات شفابخش سنگ ها و کریستال ها، برای شفابخشی و حفظ سلامتی استفاده می شود.

کریستال شاپ مانا جم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبد خرید

تخفیف دستبند های مانا جم را از دست ندهید!!

خانه
فروشگاه